.
News Image

Betty trekt kijkers

Betty doet meer mensen tv kijken.

Betty doet meer mensen tv kijken.

Sinds een tijdje is Betty het gezicht van de erotische zender Club 41. Betty, die voor half Vlaanderen lag te "piekeren" op tv tijdens Big Brother. Club 41 is eigenlijk niet meer dan de nachtelijke naam voor Life!tv dat liet weten dat ze ondertussen de tweede grootste digitale zender in het pakket van Telenet is. Opvallend is dat er aan Betty op tv eigenlijk niets te zien is. Zij presenteert en maakt reclame voor de website van Club 41. Ger Van Mol, de CEO van de zender ziet het zo: "We startten met het uitzenden van veelal Amerikaanse soft erotische films die toen onmiddellijk ter beschikking waren, gekoppeld aan een verdienmodel op het internet, aangezien Telenet niet bereid was mee te stappen in een transfermodel van soft naar hard materiaal via de rode knop. Wij organiseren nu een soort perverse uitstroom van TV kijkers, aangezien presentatrice Betty de kijkers vertelt dat als men meer en harder materiaal wil zien, men eigenlijk het tv toestel moet verlaten om naar onze website te gaan. Het unieke is dat terwijl we voortdurend kijkers naar het internet sturen, we toch meer en meer kijkers naar CLUB41 op TV weten te leiden. Ondertussen namen we de tijd om met nieuwe partners en licentiehouders lokale Vlaamse erotische content te produceren. Deze content beginnen we binnen enkele weken uit te zenden waardoor ik vermoed dat we binnen afzienbare tijd de grootste TV zender in het digitale zender pakket van Telenet zouden kunnen worden.” De zender heeft dagelijks gemiddeld 190.000 kijkers per dag, zes keer meer dan tijdens de zomer van vorig jaar.