Buikgevoel manager Camille nam overhand
William Vaesen, de manager van Camille, had zich voorgenomen nooit meer te managen. En toch is hij ondertussen al drie jaar de drijvende kracht achter de rijzende ster die jong en oud kan bekoren.
Enkel als zijn buikgevoel erom zou schreeuwen ging hij er zich toch nog aan wagen. “En net dat is bij Camille gebeurd. Haar potentieel is enorm: jong, vriendelijk en vrolijk, met ook nog eens de befaamde x-factor erbovenop”, verneemt Het Laatste Nieuws van William.
“Naast het podium blijft ze de girl next door, zeg maar ‘ons Camille’. Terwijl ze zich on stage ontpopt tot een popster”, vertelt haar manager overtuigend.
Toch moeten de commerciële projecten op haar lijf geschreven zijn alvorens ze toehappen. Soms zelfs letterlijk want de kledingketen JBC is ondertussen al aan de tweede Camille-collectie toe.
“Camille is voor ons de gedroomde match”, verneemt Het Laatste Nieuws van JBC. Normaal gaat JBC altijd zelf op zoek naar nieuwe gezichten, maar deze keer klopte William Vaesen bij hen aan. En uiteraard was de deal snel beklonken want zij hadden Camille ook al lang op de radar.