.
Alexander Scherpereel en Fleur Billiet
zondag 21 juli 2024

Fleur en Alexander uit Blind Getrouwd: "Slechtste klantenservice ooit"

Daar sta je dan...

Wat een gezellige en leuke vierdaagse moest worden voor Fleur Billiet en Alexander Scherpereel uit 'Blind Getrouwd' is op een fiasco uitgedraaid. Met dank aan Brussels Airlines. Op Instagram haalt Fleur uit naar het bedrijf.

"Onze bagage is vermist na een omboeking met een vlucht van Brussels Airlines die ons in eerste instantie al een dag vertraging heeft gekost. Vanuit Brussels Airlines komt geen enkele communicatie", zucht Fleur.

"Alle stappen om aangifte in te dienen en alle mogelijke communicatiemiddelen hebben we gebruikt. Nergens krijg je reactie, uitleg of hulp. Verder dan een onbeleefde "Wij kunnen niets voor u doen" kom je niet bij de klantendienst", lezen we verder.

"Bij deze schuift Brussels Airlines dan ook de verantwoordelijkheid volledig door naar de luchthaven van Napels. Uiteraard valt met een Italiaanse klantendienst niet te communiceren. Als je een rechtstreekse vlucht boekt met Brussels Airlines dan mag je er als klant toch vanuit gaan dat zij verantwoordelijk zijn. Van 4 dagen vakantie blijft uiteindelijk niets over: 1 dag verloren door een geannuleerde vlucht. Op dag 2 met niets anders bezig dan contact proberen te zoeken om onze bagage te regelen en op dag 3 zijn we ondertussen nog geen stap verder", stelt Fleur vast.

"Het enige wat we wisten is dat de bagage met een volgende rechtstreekse vlucht zou meegegeven worden. Deze hebben we online gevolgd en is omgeleid via Rome en daar geannuleerd. Dit is de slechtste klantenservice die we ooit hebben gezien", is de mening van Fleur en Alexander.
Ze benadrukt op Instagram trouwens dat hun problemen niets met de IT-problemen van vrijdag te maken hebben daar zij vroeger vertrokken zijn. Hopelijk geraken zij zondag vlot thuis en komt de bagage snel terecht.