Hanne Troonbeeckx hakt knoop door
Zij voelde zich niet langer gelukkig.
Mediamadam Hanne Troonbeeckx heeft haar influencer platform Buzzooka verkocht. Troonbeeckx verkocht Buzzooka ondertussen aan een Nederlands bedrijf. Troonbeeckx ging niet over één nacht ijs, zij legde de afgelopen jaren hart en ziel in Buzzooka.
Vandaag sluit ik een hoofdstuk af. Maar begin ik ook een nieuw. 3 jaar geleden richtte ik het influencer platform Buzzooka op. Met het hele team van Buzzooka hebben we een prachtig platform uitgewerkt. En voor honderden klanten de perfecte influencers gematcht. Influencer marketing en de wereld van social media is een niet te onderschatten markt. Ondanks het groeiende succes van Buzzooka werd de kloof met influencer marketing en mijn geluksgevoel steeds groter, schrijft Troonbeeckx op Instagram. Ik ben dan ook erg blij om de fakkel over te dragen aan 'Influentials Network' . Mijn hart ligt al een tijdje bij het ondersteunen en coachen van hooggevoelige mensen. En daar kan ik me vanaf nu volledig op toeleggen, weet Hanne Troonbeeckx.