.
News Image

Henny Seroeyen mag naar het WK

Musical.ly to TikTok en Henny naar het wereldkampioenschap


Weer goed nieuws over Henny Seroeyen. Musical.ly is recent gemerged met TikTok. Door de merge waren veel Musers in paniek dat ze hun volgers kwijt waren en zelfs hun account zouden verliezen. Henny Seroeyen is nog steeds ambassadeur met de trending hashtag #getfitwithmusically (deze zal weldra ook aangepast worden).



TikTok en Musical.ly zijn beiden gekend voor hun filmpjes van dansen, lip sincs enz maar ze willen zelf de jeugd ook meer motiveren om een gezonde levensstijl te hebben en te sporten. Vandaar dat ze de overweging deden om met Henny Seroeyen samen te werken. Tik Tok, een populair platform in Azië waar tieners korte clips posten van zichzelf al dansend op populaire muziek gaat volgens de eigenaar, het Chinese Bytedance, de krachten bundelen met zijn Westerse tegenhanger Musical.ly.



Een betrokken bron vertelde aan the South China Morning Post dat deze samenvloeiing deel uitmaakt van een reorganisatie plan om betere synergie te creëren door de vele gelijkenissen van de twee apps individueel. Dit alles zou betekenen dat zowel de gebruikers van het Aziatische Tik Tok en die van Musical.ly in Amerika en Europa elkaars video’s kunnen bekijken, maar dit geldt waarschijnlijk niet voor de gebruikers in China. Henny Seroeyen was al heel actief op facebook en instagram met het posten van fitness filmpjes en foto’s en het is via instagram dat ze hem destijds ontdekt hebben.



Henny Seroeyen gaat naar Las Vegas om het wereldkampioenschap mee te doen als Fitness Model. Dit is in short om zijn fysiek te tonen en daarna in kostuum waar hij gekleed wordt door de Belgische ontwerper Nicky Vankets die 4 verschillende kostuums heeft gemaakt voor deze wedstrijd.


Bio van Henny Seroeyen