Internationale interesse voor Hotel Romantiek
Zenders uit heel Europa en USA hebben interesse in Hotel Romantiek.
Het hartverwarmende en verrassende programma Hotel Römantiek, gemaakt door Woestijnvis voor zender VIER, krijgt een tweede seizoen op de zender. Met gemiddeld 609.013 kijkers en een marktaandeel van meteen 22,3 procent scoort het programma na amper vier afleveringen consequent jong én selectief op commerciële doelgroep VVA 18-54.
Vlaamse vrijgezellen van vijfenzestig jaar en ouder kunnen zich daarom kandidaat stellen via vier.be voor een vervolg op Hotel Römantiek, waarvoor de commerciële zender nu reeds een tweede seizoen bestelde bij productiehuis Woestijnvis. De nieuwe opnames van het levensechte reality-programma vinden nog dit jaar plaats. Intussen is er bijzonder veel internationale interesse om het programma lokaal te produceren voor publieke en commerciële tv-zenders in de UK, Nederland, Frankrijk, Spanje, Zweden, Denemarken en Duitsland. Ook de USA heeft een optie op het programma genomen.
Ondertussen in Zwitserland: Frances, Sven en Otto-Jan breken zich morgen het hoofd over wat zich een avond eerder in de berghut heeft afgespeeld. Sven wil mensen koppelen via een tochtje op een Segway, maar een viriele rij-instructeur (80+) dreigt stokken in de wielen te steken. In het openluchtzwembad proberen de mannen indruk te maken op de vrouwen door hun reddingstechnieken in diep water te demonstreren. En een schildersessie op de Albula-pas zorgt voor wel erg romantische taferelen.
Hotel Römantiek, donderdag om 20.35 op VIER.