.
News Image

JOE fm wint zilveren Cannes Lions Award in promo & activation

JOE fm heeft maandag de zilveren Cannes Lions Award voor Promo & Activation gewonnen.
JOE sleepte de prestigieuze prijs in de wacht met de campagne voor haar derde verjaardag: het grootste verrassingsfeest ooit voor luisteraar Bjorn De Vuyst. Dat gebeurde samen met hun vertrouwde reclamebureau Dallas. Op één april gaf JOE fm z’n derde verjaardag weg aan een nietsvermoedende luisteraar: Bjorn De Vuyst. Heel Vlaanderen was op de hoogte, behalve Bjorn. Hij werd met een smoes afgezonderd van de buitenwereld. Bij zijn terugkomst mocht hij in aanwezigheid van familie, vrienden en een 400tal andere JOE luisteraars genieten van een groots en onverwacht verjaardagsfeest. Filip Teerlinck, marketing manager: ‘Na onze zilveren EFFIE van vorig jaar, is dit de tweede keer dat we zo’n toonaangevende reclameprijs in ontvangst mogen nemen. Wow! Onze derde verjaardag vieren was al super, maar dit maakt het echt helemaal af. Alweer een goede reden voor een feestje met het hele radioteam!’. In de categorie Promo & Activation stonden naast ’The National Surprise Party’ voor JOE fm, onder andere ’Push To Add Drama’ voor TNT, ’Bikers’ voor Carlsberg en ’Today’s youth for yesterday’s youth’ voor KBC op de shortlist.