.
News Image

Joke Devynck, het nieuwe gezicht van Binôche

Dit jaar kiest Belgisch brillencreateur binôche Joke Devynck als gezicht voor hun nieuwste campagne.
Haar charisma en de variatie in haar vele rollen, vertaalt ze perfect in de nieuwe campagne die bol staat van contrasten. Diezelfde contrasten staan centraal in de nieuwe collectie, die zowel klassiekere types doet snakken naar dat ietsje meer en de trendsetters doet watertanden naar dat ene unieke montuur! Binôche beoogde iemand die aansluit bij de visie en tijdloosheid van het merk. Joke Devynck is dé geknipte persoon om de verschillende gezichten van het merk neer te zetten in de campagne. De stijlvolle actrice afkomstig uit Poperinge is ook thuis in het Antwerpse aangezien zij studeerde aan Studio Herman Teirlinck. Van haar televisiecarrière kennen we haar vooral van reeksen zoals ‘Flikken’, ‘De Rodenburgs’, en ‘Het Goddelijke Monster’. Daarnaast heeft ze in verschillende theaterproducties geacteerd en hebben we ook de kans gekregen om haar te bewonderen in enkele films; o.a. ‘Zot van A’, ‘Schellebelle 1919’, en dit najaar in de nieuwste film van Jan Verheyen, ‘Het Vonnis’. Vanaf 2014 zal ze ook een binôche-montuur dragen in de populaire reeks ‘Vermist’. “Wat me enorm aantrekt in de stijl van binôche, is de liefde en ambacht waarmee de brillen worden vervaardigd. De grote diversiteit in vormen, kleuren en materialen zorgen voor een ruime keuze. Je vindt je smaak zeker wel terug in de collectie, die bol staat van de contrasten. Dat, plus een persoonlijke benadering, maken de brillen gewoon anders, aldus Joke Devynck.