maandag 7 mei 2012
Jongerenzender JIM komt met eigen kledinglijn
Op dinsdag 8 mei 2012 lanceert JIM een eigen kledinglijn met de allereerste JIM Festivalcollectie.
Dat JIM meer is dan een gewone jongerenzender is ondertussen al duidelijk. Alles wat JIM doet kadert in een 3D-perspectief: On Air, Online en On Event.
Tussen de Vlaamse jongeren, met Vlaamse jongeren en voor Vlaamse jongeren. Perfect op maat van en vertrekkende vanuit hun leefwereld en verwachtingen. Met een kwart miljoen kijkers per dag, bijna 115.000 fans op Facebook en 600.000 jongeren die communiceren via JIM Mobile mogen we stellen dat JIM een echte love brand is voor de Vlaamse jongeren.
De volgende stap die JIM zet in de ontwikkeling als jongerenmerk is de introductie van de eigen kledinglijn in samenwerking met JBC die vanaf 8 mei beschikbaar is in de winkels. De JIM VJ’s staan centraal in de campagne om de kledinglijn te promoten. De JIM festivalcollectie is dé zomeroutfit om de festivalweides een hele zomer lang onveilig te maken…