Kritiek op reclamespot van Willy Sommers
Niet iedereen is even gelukkig met de reclamespot waarin Willy Sommers zijn monsterhit ‘Zeven anjers, zeven rozen’ omdoopt tot ‘Zeven venkels en frambozen’. In Dag Allemaal onthult de zanger waarom hij toezegde voor de reclamespot van de supermarktketen.
“Ik ben echt al vaak gevraagd om reclamespots te maken”, klinkt het bij Willy Sommers in Dag Allemaal. “Ik heb die boot tot nu toe altijd afgehouden, maar in deze tijden vol negativiteit en ontgoocheling vond ik het ’n leuk idee om een ludiek spotje te maken. Wat humor is meer dan welkom, toch?” meent de zanger.
Sommige fans betreuren de keuze van de zanger, maar Willy Sommers verdedigt zijn keuze: “Ik denk dat het wel eens voor een heropleving van het originele nummer zou kunnen zorgen.” En Willy ontkent ook dat dit een keuze voor het geld was: “Ik heb daar niet veel meer dan de prijs voor één optreden mee verdiend, hoor”, klinkt het bij Willy Sommers in Dag Allemaal.