Luc Appermont hekelt aanpak tv-zenders: “dat is onzin!”
Luc Appermont kaart in Het Belang van Limburg een groot probleem aan bij onze media. Daar hebben ze enkel aandacht voor één doelgroep, en daarmee slaan ze de bal mis. Luc verduidelijkt zijn standpunt…
“Weet je wat het is? We worden gedirigeerd door de doelgroep 18 tot en met 44 jaar, we hebben daar allemaal mee te maken: de zenders, de bladen, de kranten …” steekt Luc Appermont van wal in Goesting, de weekendbijlage van Het Belang van Limburg.
“Het wereldje is gefocust op de vraag: wie is verantwoordelijk voor aankoop? En die categorie moet bediend worden.” Nochtans weten ze elders ter wereld al dat dit geen zaligmakende keuze is…
“In de Verenigde Staten weten ze al veel langer dat dat onzin is, dat mensen van boven de 50 ook nog aankopen doen die ze vroeger niet deden”, aldus Luc Appermont, die daar één ding aan wil toevoegen…
“Terwijl we met een grote groep van meer dan een miljoen zeventigplussers zitten die onbediend blijven”, benadrukt Luc Appermont in Goesting.