Michael Jackson weer op colablikjes
Pepsi lanceert limited edition blikjes “Michael Jackson Bad25” in België vanaf 23 oktober.
Pepsi kwam met verrassend nieuws op de proppen want de Belgische fans kunnen vanaf 23 oktober de speciale editie Pepsi blikjes met een afbeelding van Michael Jackson vinden bij Carrefour. Op vraag van vele consumenten, introduceert Pepsi nu deze limited edition blikjes, die deel uitmaken van het wereldwijde partnership met de beheerders van de nalatenschap van Michael Jackson, exclusief in België. Fans kunnen op deze manier ook het momentum van de 25ste verjaardag van Michael Jackson’s multi-platinum album BAD meevieren. De collector’s items tonen het iconische beeld van Jackson en worden alleen verkocht bij Carrefour, en dit zolang de voorraad strekt. Deze primeur deelt België alleen met Duitsland in West-Europa. Om de King of Pop verder te vieren, biedt Pepsi zijn fans ook de kans om gratis muziekdownloads te winnen van het BAD25 album, en deelt ook exclusieve updates online via facebook.com/pepsibelgium. Dit voorjaar bracht Pepsi met succes de “Kick In The Mix” limited edition reeks uit met voetbalhelden zoals Lionel Messi, Didier Drogba en Fernando Torres. Dit najaar lanceert het rebelse colamerk opnieuw een tijdelijk en nog exclusiever design voor haar blikjes, met niemand minder dan Michael Jackson. Jan Verlinden, Marketing Director, Pepsi BeLux vertelt: “Vele fans van Jackson en Pepsi hebben ons de voorbije maanden gecontacteerd met de vraag om deze unieke limited edition ook naar ons land te brengen. We zijn dan ook verheugd aan te kondigen dat vanaf 23 oktober de fans naar Carrefour kunnen trekken om deze “special edition Michael Jackson Bad25 Pepsi” blikjes te verzamelen. Fans moeten snel zijn: de speciale blikjes worden verkocht zolang de voorraad strekt en zullen niet opnieuw uitgebracht worden. Met de lancering van deze unieke Michael Jackson blikjes, maken Belgische fans deel uit van het exclusieve wereldwijde partnership met de beheerders van de nalatenschap van Michael Jackson en Pepsi. Deze lancering kadert binnen de nieuwe “Live for Now” campagne die wereldwijd uitgerold wordt. Het design van de 25 cl blikjes is gebaseerd op het beroemde silhouet van de King of Pop met zijn legendarische “dance moves”. De Pepsi collector’s items zijn in ons land exclusief te vinden bij Carrefour, en dit zolang de voorraad strekt. Pepsi en Carrefour organiseren ook een wedstrijd in de hypermarkten waarbij fans kans maken op de “Exclusive Bad 25” collector’s box set, met daarin drie cd’s met nooit gepubliceerde materialen en een dvd van het legendarische Michael Jackson concert van 16 juli 1988 in het Wembley Stadium. Pepsi gaat ook via sociale media fans betrekken bij dit verhaal en geeft 1000 downloads weg via facebook.com/PepsiBelgium van de Michael Jackson “BAD” hit, geremixt door Afrojack. De “Special Edition Michael Jackson Bad25 Pepsi“ blikjes worden verkocht vanaf 23 oktober bij Carrefour en vanaf 5 november bij Carrefour Market, en dit zolang de voorraad strekt. De aanbevolen verkoopprijs is 1,56 euro voor een 4 x 25cl pakket.