.
News Image

Nathalie Meskens pakt uit met WK special 'Reclame AUB'

Vanaf maandagavond op VTM.

De kijker met een boontje voor Nathalie Meskens, voor spitsvondige reclamespots en gekke slogans uit binnen- en buitenland, én voor de Rode Duivels zit vanaf maandag 12 mei 2014 gebakken bij VTM. Die avond om 20.35 trapt performer Nathalie met haar aanstekelijke schwung de WK editie van haar sympathieke spelshow Reclame AUB af. Het is een tijdelijk aanbod, want de WK editie van Reclame AUB bestaat uit 4 afl everingen. En de formule werd voor de gelegenheid sportief onder handen genomen. De komisch bedoelde en onbedoeld komische reclamespots, slogans, jingles en advertenties die Nathalie dit keer serveert en ook zelf uitbeeldt of zingt, hebben allemaal wat met Koning Voetbal of voetballers te maken. Net zoals de bekende quizpartners die Nathalie heeft opgeroepen om de spelkandidaten te assisteren tijdens deze WK editie. Aflevering 1 Vlaanderens beroemdste WAG Vanessa Hoefkens oud-Rode Duivel Leo Van der Elst Voormalig voetbaltalent en fervent voetballiefhebber Koen Wauters De inzet is zonder meer de droom van elke Rode Duivels-fan: een 10-daagse reis voor twee personen naar Brazilië, inclusief tickets voor twee wedstrijden van de Rode Duivels. Als extra toetje gaat Nathalie vier weken lang undercover als verkoopster in de supermarkt en probeert ze goedgelovige klanten Duivelse gadgets, prijzen en andere WK-arrangementen aan te smeren. De WK editie van Reclame AUB staat garant voor fun in de huiskamer, ook als je geen bal van voetbal kent. Aflevering 1 Nathalie Meskens stort zich in de Reclame AUB: WK editie samen met haar voetbalgekke gasten op de wondere wereld van de reclame. De spelkandidaten zijn bewegingsopvoedkundige en Rode Duivels-supporter Sven Janssen uit Bree, Shari Wens uit Beveren of de administratief bediende die een knap stel voetbalbenen kan appreciëren, en student Mathieu Melotte uit Zaventem die gerust examens wil skippen om de Rode Duivels in volle actie te zien. Zij krijgen versterking van bekende quizpartners die zot zijn van voetbal en niet vies van reclame. Een kapotte knie maakte vroegtijdig een einde aan de voetbalcarrière van Koen Wauters, maar zijn liefde voor de sport is gebleven. Leo Van der Elst zal de geschiedenis ingaan als dé Rode Duivel die ons land in 1986 naar de halve finale van het WK heeft geschoten. Vanessa Hoefkens, de hoogblonde wederhelft van Carl, kent de spelregels én heeft haar eigen reclamespot. Samen geven de duo's zich over aan het spel, ontrafelen tegen de tijd voetbaladvertenties en ontleden reclamespots à volonté … om de reis naar Brazilië met WK-tickets te scoren. Nathalie Meskens is niet uitsluitend achter haar desk te vinden. Zij gaat ook undercover als verkoopster in de supermarkt en probeert de klanten boodschappen in het doel te laten trappen. Want, penalty is prijs! Vanaf 12 mei 2014 op maandag om 20.35 op VTM