Nieuwe job voor Hanne Troonbeeckx
Verrassend nieuws over Hanne Troonbeeckx.
Communicatiebedrijf Primetime Communication Group uit Leuven start met een nieuwe afdeling: Influencer Marketing. Met deze expansie versterkt Primetime Communication Group nogmaals zijn positie in het medialandschap. Influencer Marketing – Alles draait om ‘influence’ Hanne Troonbeeckx, zelf influencer, staat samen met Katrien Houtmeyers, Managing Partner van Primetime Communication Group en Nick Landeloos, Influencer Campaign Manager mee aan het roer van deze nieuwe afdeling.
Als influencer merkte ik dat er van bedrijven uit een grote behoefte was aan ongedwongen communicatie over hun product. Ze wisten echter niet de juiste influencers te vinden. Gezien mijn jarenlange fijne samenwerking met Primetime Communication Group hebben we de handen in mekaar geslagen om dit professioneel uit te werken en op de markt te brengen, aldus Hanne. Op deze manier gaan ervaring en professionalisme hand in hand. Influencers brengen een boodschap via hun persoonlijke sociale-media-kanalen tot bij de juiste doelgroep. Wil een merk een campagne uitrollen, dan bedenkt het 58-koppige team van Primetime Communication Group een strategie en zoekt het naar daarbij horende influencers. De influencers creëren op basis van de input van Primetime Communication Group content waarbij het merk in the picture wordt gezet. Met influencer marketing gaat Primetime Communication Group terug naar de basis en oudste vorm van marketing: mond-aan-mondreclame. De kracht van influencers ligt dan ook in hun authenticiteit doordat ze hun trouwe volgers beïnvloeden.