donderdag 23 mei 2013
Noa Neal, het nieuwe gezicht van Just Dance!
Noa Neal, de jonge, frisse zangeres en TV presentatrice met de kenmerkende positieve uitstraling, wordt het nieuwe gezicht van Ubisoft's dancegame Just Dance.
De Just Dance franchise is goed voor een verkoop van ruim 15 miljoen exemplaren en is daarmee een van de meest succesvolle videogames ter wereld en sinds 2011 onweerlegbaar de nummer één dansfranchise. Just Dance is echter meer dan een game; de ruim 1,9 miljoen fans op Facebook leveren het bewijs dat de cross-media aanpak van Ubisoft aanslaat. Dit allesomvattende platform haalt niet alleen het beste uit muziek, dans en technologie maar bepaalt ook de trends en toekomst van partygaming.
Noa Neal: “Het is echt een ongelofelijke eer dat ik het nieuwe gezicht wordt van Just Dance. Internationaal hebben de makers van dit game al samengewerkt met onder meer Katy Perry en Psy. Het klikte overigens meteen met de mensen van Ubisoft, zowel professioneel als daarbuiten. Ik vind het persoonlijk geweldig dat een internationaal bedrijf nog investeert in Belgische muziek en hiervoor bij mij is komen aankloppen. So excited!
Ubisoft: “Na Idool-winnaar Kevin en Tanja Dexters werken we opnieuw samen met een Vlaamse BV ter promotie van Just Dance. Noa wordt het nieuwe Belgische gezicht van ‘s werelds populairste partygame, maar deze keer gaat de samenwerking nog verder. Zo zal Noa al onze zomerevents begeleiden en wordt Just Dance ook geïntegreerd in haar toekomstige muzikale plannen. We hebben voor Noa gekozen omdat ze razend populair is bij het grootste deel van de fanbase van Just Dance en dat zijn de tweens.”
Ubisoft pakt met Noa Neal niet alleen uit met een uitstekende zangeres; de gamesfabrikant kan en zal ook dankbaar gebruik maken van haar presentatiekwaliteiten en haar jarenlange ervaring met televisiewerk. Haar professionele ingesteldheid heeft mee geleid tot deze bijzondere deal, een deal die Noa op haar beurt zal aanwenden om haar internationale carrière verder uit te bouwen.