Sasha Rosen: “We worden daar nog vaak op aangesproken”
Geen enkel showbizzduo dat zo mee is met hun tijd als Sasha & Davy. Ze proberen zoveel mogelijk trends te volgen en proberen steeds een zo ruim mogelijke doelgroep aan te spreken. Al zit er ook wel een limiet op.
“We volgen wel wat trends, maar niet ten koste van alles. Als het niet bij Davy of mezelf past, dan passen we. Het is niet dat we ons in honderd-en-een bochten wringen om er maar jeugdig bij te lopen”, legt Sasha uit in Primo.
Al is het ook dankzij hun kinderen dat de twee behoorlijk op de hoogte zijn van alles wat er trending is en wat niet.
“Er zijn tegenwoordig maar weinig kanalen waar je als Vlaamse artiest muziek kan promoten. Sociale media daarentegen zijn een makkelijke manier om contact met het publiek te onderhouden; En het zijn heus niet alleen jongeren die op TikTok of Instagram zitten.”
De ietwat oudere generatie hebben Davy en Sasha ongetwijfeld aan het werk gezien in ‘Romeo& Julia’ en ‘Sneeuwwitje’, iets waar ze nog dagelijks worden over aangesproken. “Grappig eigenlijk, want dat zijn musicals van 2002 en 2005.”