.
News Image

Straks in 'Mijn Pop-Up Restaurant'

Het concept. Daarmee staat of valt een pop-uprestaurant.
De vijf duo's uit Mijn Pop-uprestaurant! stelden hun ideeën al voor aan juryleden Sergio Herman, Sepideh Sedaghatnia en Max Borka, maar dat betekent niet dat ze op hun lauweren mogen rusten. De jury verwacht dat ze gewaagder, wilder en verrassender uit de hoek komen, dus er is nog werk aan de winkel. Er wordt een versnelling hoger geschakeld, want in een volgende opdracht moeten de duo's het grote publiek een eerste keer laten proeven van hun ideeën. Max wil alle duo's een duwtje in de rug geven en zoekt hen op voor wat persoonlijke concept coaching. Vooral Stefaan en Barbra, Nathan en Deborah en Jeremy en Noémie kunnen nog wat hulp gebruiken. Hun concept viel namelijk niet in de smaak bij de jury. Heeft Hasselt ondertussen een alternatief gevonden voor hun dessertenrestaurant in Grease-stijl? Na de coaching van Max is het tijd om de theorie om te zetten in de praktijk. Evi Hanssen verrast de kandidaten met een nieuwe opdracht... Sergio, Sepideh en Max willen dat de duo's hun concept uittesten op het grote publiek. Op een zaterdagmiddag. In een bomvol winkelcentrum. Voor elke pop-up wordt een kookeiland voorzien, waarrond de kandidaten een miniversie van hun pop-uprestaurant moeten bouwen. Uiteraard met een bijpassend 'natje en droogje' voor de voorbijgangers. Het duo dat de meeste mensen kan overtuigen van hun concept, wordt beloond met 10.000 euro extra budget. Iedereen begint vol goede moed aan de opdracht. Allerlei attributen worden voorzien om de minipop-ups zo goed mogelijk aan te kleden. Jeremy en Noémie hebben een wel erg bijzondere publiekstrekker meegebracht. Wat de duo's echter niet weten, is dat ook de jury een kijkje komt nemen… Mijn Pop-Up Restaurant, donderdag 13 maart om 20.35 op VTM