donderdag 6 september 2012
Tatiana Silva promoot nieuwe bloem
En daar heeft ze een meer dan goede reden voor.
1 op 9 vrouwen krijgt in ons land borstkanker. Dit zijn bijna 10.000 nieuwe gevallen per jaar. Elke dag sterven ook 7 vrouwen aan deze vreselijke ziekte.
Genoeg redenen voor de groothandel Agora, de Belgische Tuincentra Vereniging én de Koninklijke Unie van de Floristen van België om de handen in elkaar te slaan en actie te ondernemen via een bijzondere verkoopactie tijdens de maand oktober, de internationale borstkankermaand.
Voor deze actie is een nieuwe variëteit in het leven geroepen: de Think-Pink Amaryllis. Er komt ook een bijzondere uitvoering waarbij de knol is gewaxt en geplaatst in een glazen vaas, waardoor water noch potgrond nodig is. Het is een uniek concept dat deze Think-Pink Amaryllis bijzonder maakt. Een vast gedeelte van de verkoopprijs van deze planten gaat integraal naar de projecten van Think-Pink, de nationale borstkankercampagne.
De uitvoeringen kosten respectievelijk 10 en 15 EUR en zullen tijdens de maand oktober* in heel België beschikbaar zijn in de betere bloemenzaken en tuincentra, bediend door Agora.
Ex-Miss België Tatiana Silva heeft intussen het ambassadeurschap van deze nieuwe plant aanvaard en zal mee promotie voeren om de verkoop te stimuleren en zoveel mogelijk geld in het laatje te brengen voor de strijd tegen borstkanker.
Deze Amaryllis is beschikbaar tijdens de maand oktober tot einde voorraad.