.

Ruth Beeckmans: “Zo fier dat ik dit gedaan heb”

Ruth Beeckmans
Showbizzsite 2020

Gisteren was weer een hoogdag voor iedereen die houdt van lopen. Het was weer tijd voor de Antwerp 10 miles.

Wie ook de uitdaging is aangegaan is Ruth Beeckmans. Het was niet de eerste keer dat ze deelnam, maar dat maakte het niet minder tot een uitdaging.

“Zo fier dat ik dit alweer gedaan heb, trager dan de twee voorbije jaren, maar ja ook ouder dan de twee voorbije jaren, beetje struiser ook weer dan de twee voorbije jaren, maar nog steeds zonder op te geven, nog steeds als eerbetoon aan en met in mijn hart mijn allerliefste Gary, nog steeds met aan mijn zijde mijn allerliefste Nick”, schrijft ze op Instagram.

Één ding is haar niet gelukt: een finishfoto met haar loopbuddy. Dus poseerde ze maar alleen.

“Mijn favoriete loopbuddy was al een half uur eerder aangekomen blijkbaar.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Belle Perez gaat weer optreden

Belle Perez
Showbizzsite 2020

Hopelijk wordt de zomer een beetje rooskleuriger voor Belle Perez dan de afgelopen maanden.

Zij verloor in december haar man Wout van der Horst en dat heeft er stevig ingehakt bij de zangeres.

Belle heeft de nodige tijd genomen om te rouwen, maar een periode als de zomer wil ze niet zomaar aan zich voorbij laten gaan.

Deze zomer zal ze dan ook gewoon terug op het podium staan. Beginnende op 17 juli tijdens Afro Latino Festival Genk.

Daar zal ze het aanwezige publiek een onvergetelijke tijd bezorgen en hopelijk doet het haar zelf ook deugd om terug op een podium te kunnen staan.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Eva De Roovere viert 20 jaar ‘De Jager’

Eva De Roovere
Showbizzsite 2020

Op vrijdag is het zo dat er altijd heel veel singles worden uitgebracht. En ook Eva De Roo blijft niet achter.

De titel van het nummer is ‘Wie Weet Wat De Zomer Brengt’ en is een samenwerking gewordedn door de bekendste producers en muzikanten waaronder Vincent Pierins en Dirk Blanchart.

Maar er is nog meer goed nieuws. Want de single is slechts het begin. In september verschijnt er ook een nieuw album van de zangeres.

En daar hoort dan weer een theatertour bij. Dat alles staat in het teken van 20 jaar ‘De Jager’.

Tickets en info vind je hier.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Muziekfeest op het Plein in Moergestel en Zwolle

Jan Smit
Showbizzsite 2020

Naar regelmatigte komt 'Muziekfeest op het Plein' er weer stilaan aan. Sterren NL maakte de data bekend van de opnames.

Het Brabantse Moergestel werd als eerste plaats gekozen voor de opnames van woensdag 3 juni. Dan wordt het Sint Jansplein omgetoverd tot één groot meezingfeest. Diverse Nederlandstalige artiesten zingen hun nieuwe singles, klassiekers én grote meezingers.

Op woensdag 8 juli staat de Nederlandse muziekfeesttent op de Markt in Zwolle. Zwolle viert dit jaar de 50e editie van de Blauwvingerdagen. Als onderdeel van deze festiviteiten trekt het Muziekfeest naar de hoofdstad van Overijssel. Het staat al vast dat André Hazes en Robert van Hemert zullen optreden om hun grote hits te zingen.

De volledige line-up van beide muziekfeesten wordt later bekend. Het 'Muziekfeest op het Plein' is bovendien gratis toegankelijk. Er hoeven geen tickets te worden gekocht om bij de opnames aanwezig te zijn.

Presentator van dienst is zoals rossen Jan Smit en het wordt later uitgezonden door de Nederlandse openbare omroep NPO.

Tekst: Nico Vanaken

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Norma Hendy: “Ik was beschaamd om dat nummer”

Norma Hendy en haar man
Showbizzsite 2020

Norma Hendy hield heel erg veel van musical en cabaret, maar scoorde toch haar grootste hit met ‘Knalrode Gummiboot’. Ze moet toegeven dat misschien een beetje beschaamd was.

“Vroeger dacht ik: 'Oei, ik ben een schlagerzangeres.' Ik moest me extra bewijzen dat ik ook musicals aankon, want als schlagerzangeres was je niet meteen welkom in het theater. Ik was beschaamd dat ik 'Een knalrode gummiboot' had gezongen, ja”, zegt ze in Primo.

Maar bij het terugzien van oude filmpjes, moest ze uiteindelijk toegeven dat ze het misschien toch wel een leuk liedje vond. En dat het ook een goed nummer was.

“Ik zong vroeger gewoon liever ernstigere nummers van Toon Hermans en zo. Maar ik zong alles wat de platenfirma me voorstelde, ook schlagers dus.”

Hendy zong vroeger ook regelmatig op cruiseschepen. Maar haar grootste hit zong ze daar niet.

“Als enige Vlaams liedje zong ik 'Eviva España' van Samantha. Ik maakte reclame voor haar. Al had ik dat evengoed voor mezelf kunnen doen.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Dana Winner reageert op roddels: “Geen sprake van scheiding”

Dana Winner
Showbizzsite 2020

Een opvallend bericht over Chinouk, de dochter van Dana Winner, verscheen op social media.

Daar stond namelijk te lezen dat het huwelijk van Chinouk alweer voorbij was en dat ze ging scheiden.

Zo’n berichten zijn natuurlijk fake en bedoelt om veel clicks te halen op bepaalde duistere websites.

Dana Winner wil dan ook even graag de puntjes op de i zetten wat betreft de berichtgeving.

“Er is helemaal geen sprake van een scheiding – integendeel, zij hebben recent nog hun 8-jarig samenzijn gevierd. Het is jammer dat dergelijke ongefundeerde berichten zomaar worden verspreid zonder enige verificatie.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Samson & Marie vallen in de prijzen

Samson & Marie, Marie Verhulst
Showbizzsite 2020

Samson & Marie hebben fantastisch nieuws mogen ontvangen. Nieuws dat ze zelf niet meteen hadden verwacht.

Hun YouTubekanaal heeft namelijk meer dan 100.000 abonnees. En dat is behoorlijk wat.

Voor die prestatie heeft het duo een ‘Silver Play Button’ award ontvangen.

Op hun kanaal is onder meer elke zondag om 9uur een nieuwe aflevering te zien van Samson & Marie Live. En dat lokt natuurlijk veel geïnteresseerden.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Tine Embrechts: “Samen over de finish gelopen”

Tine Embrechts
Showbizzsite 2020

Vanavond is er weer een nieuwe aflevering van ‘De Tafel van Tine’ en de kans is groot dat je Tine Embrechts vanavond extra hard zal zien stralen. De reden? Zij heeft zondag de finish van de Antwerp 10 Miles opnieuw gehaald en deze keer op een wel héél bijzondere manier.

“Ik hou gewoon van de Antwerp Ten Miles, elk jaar opnieuw”, schrijft Tine Embrechts. Al vele jaren doet zij mee met de looptocht, we kwamen haar al vaak aan de finish tegen. Maar deze keer was het toch wel een bijzondere editie.

“Wat een prachtige dag, wat een prachtig weer, wat een prachtige supporters aan de zijkant, wat een prachtige man die met mij over de finish kwam”, glundert Tine Embrechts.

En die prachtige man was Guga Baùl. Hebben Tine en Guga dan samen de 10 Miles afgelegd? Ja dus.

 

Guga liep de ruim 16 kilometer in een tijd van 1 uur, 28 minuten en 8 seconden, zijn vrouw Tine deed er volgens de officiële resultaten één seconde langer over maar dat is een verwaarloosbaar verschil.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

K3 zoekt K3-kandidaat heeft heugelijk nieuws

Laura Aussems
Showbizzsite 2020

Wie kent Laura Aussems nog? Laura nam enkele jaren geleden deel aan ‘K3 Zoekt K3’, in de hoop deel uit te maken van de populaire groep.

Winnen deed Laura helaas niet. Al die tijd is ze met muziek bezig geweest, maar genoot ze ook van de liefde.

En nu heeft ze ook nog eens fantastisch nieuws aan te kondigen.

De zangeres is namelijk zwanger van haar eerste kindje!

“From us, with love ✨🤍 So excited to meet our little one 🥹

Ze krijgt onder meer gelukswensen van Nora Gharib, die met haar deelnam aan het programma.

Het worden spannende tijden voor Laura, want het is voor het eerst dat ze mama wordt.

Proficiat en geniet van de zwangerschap!

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Elke Voorspoels uit Blind Getrouwd: “We did it”

Elke uit Blind Getrouwd
Showbizzsite 2020

Afgelopen zondag hebben heel wat landgenoten een sportieve (top)prestatie neergezet. Bekend en minder bekend Vlaanderen liep de 10 Miles in Antwerpen of een marathon in Kortrijk en zo kunnen we nog wel even verder gaan.
 

Elke Voorspoels die we uit ‘Blind Getrouwd’ in 2019 kennen, liep de 10 Miles in Antwerpen en daar is zij trots op.
 

“We did it (again)”, schreef Elke na afloop van de looptocht enthousiast op haar sociale media. “Het was een beetje afzien, maar vooral veel genieten”, schrijft zij verder nog.

De 44-jarige Elke uit Wommelgem deed in totaal 1 uur 57 minuten en 55 seconden over de ruim 16 kilometer en dat is zeker niet slecht.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off
Subscribe to