Copyright
© VTM
vrijdag 26 juni 2026
Gezinsuitbreiding voor Seppe en Axelle uit Huis Gemaakt
Het is zover
Tijdens het voorlaatste seizoen van ‘Huis Gemaakt’ ontpopten Seppe en Axelle zich tot de publiekslievelingen van het programma.
Winnen deden ze helaas niet, maar ze wisten nadien toch het huis van hun dromen te kopen.
En er is opnieuw fantastisch goed nieuws voor het koppel. Seppe en Axelle hebben namelijk aan gezinsuitbreiding gedaan.
Nee, Axelle en Seppe hebben geen kindje gekregen. Ze hebben hun familie wel uitgebreid met een heel schattig hondje.
“I’m a mommy, mamacita. Welcome lieve Lizzy”, schrijft Axelle supertrots op Instagram.
De viervoeter ziet er ongelooflijk lief en aaibaar uit. En bij Axelle en Seppe zal hij ongetwijfeld overladen worden met heel veel liefde en knuffels.