.
News Image

JOE fm wint, Q-Music verliest

Minder luisterjaars voor Q-Music, meer voor JOE fm.


JOE fm groeit op de 18-44 jarigen van 7,8% (vorige meting) naar 9%. Q-music haalt een marktaandeel van 13% bij de totale bevolking (12+) en 21,6% op de doelgroep 18-44 jarigen. Q-music blijft hiermee de tweede grootste zender binnen de belangrijkste doelgroep 18-44.

Dit blijkt uit de nieuwe luistercijfers voor de Vlaamse radiomarkt die het CIM bekend maakte. De resultaten bestrijken de periode van 4 januari tot en met 4 april 2015.



Tom Klerkx, programmadirecteur radio: “JOE is aan een mooi parcours bezig bij de 18-44 jarigen. Momenteel laten we de 80’s herleven in Lier met de 80’s Top 800 en is het fijn om ter plekke te zien hoe JOE leeft. Met Q zitten we in rechte lijn richting de Foute Party en openen we deze zomer opnieuw de deuren van ons Beach House, waar live muziek meer dan ooit centraal zal staan.”