.
News Image

Seppe Nobels haalt uit naar ‘stinkende’ klanten

Chef haalt uit naar 'stinkende' klant.


Een 50-jarige vrouw op Ieper zal zich wellicht een hoedje schrikken nu zij totaal ongewild de media haart. CB uit Ieper ging eerder deze maand eten in het groentenrestaurant van Seppe Nobels. Dat was voor haar een teleurstelling en er volgt nu nog een koude douche: chef Seppe Nobels haalt op Instagram fel uit naar de vrouw.

Op Tripadvisor kunnen klanten een recensie achterlaten, dat deed ook CB uit Ieper, een vrouw die graag met de voeten onder tafel zit. “Wie zegt dat dit het beste groenterestaurant is van België heeft het volledig mis. 3 groenten voorgeschoteld gekregen : koude wortelen, broccoli en venkel. Heel origineel ! Het restaurant is net een kantine waar je snel weer weg moet. Alles wordt in een recordtempo opgediend. Heel ongezellig en onpersoonlijk. Alles was ondermaats buiten de lekkere Limburgse wijn. Mij zien ze daar NOOIT meer terug !”, lezen we op de website. Die recensie werd ondertussen ook gelezen door chef Seppe Nobels en die is duidelijk not amused met wat hij te lezen kreeg. Nobels zette de recensie op zijn Instagram Stories en zette er zelf ook commentaar bij. “Dit was het meest foute koppel ooit. De tafels rond deze mensen vonden het heerlijk toen ze vertrokken, ‘dit is een verlossing’ riep iemand luid toen de deur dichtviel met een luide knal! Ze stonken, waren arrogant en ongemanierd, waar kunnen wij onze klachten neerpennen De andere 55 gasten waren die avond super dankbaar en tevreden! Tripadvisor = larie en apenkool”, schrijft Seppe Nobels op Instagram.

Het is voor heel wat chefs een doorn in het oog dat ‘amateurs’ recensies kunnen achterlaten op websites als Tripadvisor. Zij werken elke dag hard aan de goede gerechten en reputatie van hun zaak en met één recensie kunnen mensen dat werk gewoon vernietigen. Opvallend is dat CB uit Ieper nooit eerder een recensie schreef op Tripadvisor, anderzijds zijn er wel meer negatieve berichten over Graanmarkt 13 te vinden op Tripadvisor. Titels als “Origineel en Verrassend!” en “Heerlijk gegeten” staan er hand in hand met “Zwaar overprijsd”, “Teleurstellend” en ”Te duur voor wat het is en servies is ondermaats”. Toch zijn de meeste boordelingen heel goed tot zelfs uitstekend: amper 13 mensen vonden hun bezoek naar Graanmarkt 13 vreselijk, 20 mensen vonden hun ervaring eerder matig, 144 mensen gaven dan weer een uitstekende ervaring. Helaas voor Seppe Nobels zijn het net die negatieve commentaren die bij de mensen blijven hangen en die kosten klanten.



Ondertussen heeft de vrouw uit Ieper haar recensie van Tripadvisor gehaald.


Bio van Seppe Nobels

Meer Over:

Seppe Nobels