.
News Image

VIER blikt terug op juli

Hoe deed nieuwkomer 'Mijn Lief is Vrijgezel' het?
Vier is meer dan tevreden met de resultaten van Mijn Lief is Vrijgezel, waarvan de laatste aflevering donderdag 15.6 procent marktaandeel op de Vier-doelgroep (168.036 kijkers) haalde. Mijn Lief is Vrijgezel haalde in juli gemiddeld 166.253 kijkers en een stevig marktaandeel van 16 procent op de zenderdoelgroep. Ter vergelijking, vorig jaar in juli haalde Vier van maandag tot donderdag in dat tijdslot (20.35-21.20u) 8.2% marktaandeel op VVA 18-54. Ook herhalingen doen het goed. Zo haalde Topdokters dinsdag 18 procent. De mooie cijfers van Vier gaan ten koste van VTM dat lichtjes terrein verloor.Vanaf maandag zetten Zeg Eens Euh en gloednieuwe afleveringen van Komen Eten de zomer op Vier verder.