Zomerkost vanuit studio Dagelijkse Kost
Studio van Jeroen Meus staat deze zomer niet leeg.
In de zomer staat de studio van het populaire kookprogramma Dagelijkse kost leeg en zijn er geen uitzendingen te zien op televisie. Op vraag van de online community ging Hotel Hungaria op zoek naar een manier om het merk Dagelijkse kost ook in de zomer verder te kunnen laten leven. Daarvoor werd Zomerkost in het leven geroepen. Zomerkost is een van de eerste multicam live shows in Vlaanderen die exclusief via Facebook te volgen zijn. Het concept: acht maandagen komt er een hobbykok zijn favoriete recept klaarmaken in de keuken van Jeroen Meus en dat binnen de 20 minuten. De eerste twee afleveringen waren alvast een groot succes met op piekmomenten 1500 live kijkers. De eerste uitzending heeft nu 50.000 weergaves op de teller.
Zomerkost is de eerste volwaardige Facebook LIVE productie van producent Hotel Hungaria. Met Zomerkost speelt het bedrijf in op de steeds veranderende contentmarkt. Het concept is bewust puur online gehouden om de community van Dagelijkse kost inspirerende content te bezorgen tijdens de zomermaanden. De grootste uitdaging bestond erin om de gekende look & feel en spontaniteit van Dagelijkse kost ook over te brengen naar het smartphonescherm. En dat met een Facebook LIVE multicam opstelling. Dat het resultaat nu zo massaal gesmaakt wordt, is daarom eens te meer een fantastische bekroning.
Zomerkost werd gemaakt in samenwerking met één.
Zomerkost is nog tot is nog tot 22 augustus 2016 elke maandag live te bekijken op de Facebookpagina van Dagelijke kost.
https://www.facebook.com/Dagelijkskoken/