.

Amber Vanderweert: “OMG, ik kan het niet geloven”

Karen Damen - James Cooke - Michiel Vandeweert - Amber Vandeweert
Showbizzsite 2020

Amber Vanderweert jaagt elke dag haar dromen achterna. En af en toe ziet ze een van die dromen werkelijkheid worden.

Zo mocht ze meespelen in de musical ‘Legally Blonde’. En dat maakt haar helemaal gelukkig.

“Oh My God, ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik een musical heb gespeeld. What the Elle?!”, schrijft ze op Instagram.

Amber droomde er al jaren van om in een musical te mogen meespelen en eindelijk zag ze haar droom werkelijkheid worden.

“In het begin was ik eigenlijk niet zeker of ik het wel zou kunnen. Een musical is super intens en met mijn situatie en lichaam was het een groot vraagteken of het ging lukken.”

Maar Amber laat zich niet kennen en heeft het gewoon geprobeerd. En met succes!

“Het was hard werken, heeeel veeeel wachten, maar ook heeeel veeeel lachen en plezier maken! En ik ben zo ontzettend blij dat ik het toch gedaan heb. Dat twijfels omgezet zijn in vertrouwen en dat ik eigenlijk ook een dikke fuck you naar Progeria heb gedaan en het tegendeel heb bewezen. I'm so proud of myself!”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Deze week in Story

Story Logo
Showbizzsite 2020

Het weekblad Story heeft deze week de Britse prins William en zijn vrouw Cathérine op de cover staan. De twee zijn 15 jaar getrouwd, proficiat!

Influencer Steffi Mercie verovert ook de winkelrekken
"Mensen nemen me nu serieuzer"

Madonna: haar meest spraakmakende outfits ooit

Viktor Verhulst: "Mooi om te zien wat Samson heeft betekend voor veel Vlamingen"

Pommelien Thijs blijft de successen aan elkaar rijgen

Vincent Fierens kijkt ongeduldig uit naar het vaderschap

 

Don't share to Facebook
On
Push Message
Off

Charlotte Van Brabander zorgt voor primeur

Charlotte Van Brabander
Showbizzsite 2020

Charlotte Van Brabander zit op een roze wolkje. Zij ging afgelopen weekend tennissen met haar vriendinnen en dat draaide bijzonder goed uit.

“Voor zij die het vroegen; we zijn gewonnen gisteren. Mijn eerste interclub in 17 jaar”, schrijft ze tevreden op Instagram.

Charlotte en haar team wonnen zowel het enkel als het dubbespel en dat maakt haar heel erg blij.

“In totaal hebben we met ons team 4 van de 6 wedstrijden gewonnen. Let’s Go!”

Al moet ze wel toegeven dt zij als enige haar enkel match heeft verloren en dat ze dus veel aan haar teamgenoten heeft te danken.

“Met de dubbel match heb ik het wel weer goed gemaakt aan de zij van mijn partner.”

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Kamal Kharmach: “Dokters raden me aan om met pensioen te gaan”

Kamal Kharmach
Showbizzsite 2020

Van televisie maken tot op de planken staan en zelfs lesgeven. Kamal Kharmach heeft het druk – en niet alleen op professioneel vlak. Binnenkort wordt hij immers ook voor de derde keer papa. En die combinatie begint stilaan door te wegen.

“Mijn vrouw en ik zijn altijd uitgeput en moe”, vertelt Kamal in een interview met het tijdschrift Story. De comedian wordt zoals gezegd binnenkort voor de derde keer vader, van een dochtertje. Dat het nog pittig belooft te worden, is dus zeker.

De kinderen worden ‘s nachts soms wakker en dan sta ik altijd op. Daar moet ik toch altijd wat van recupereren. Misschien moet ik toch wel een job of twee minder doen. Mijn psycholoog zegt vaak: ‘Kamal, je mag niet in de val trappen om heel de tijd dingen te doen om toch maar bezig te zijn.’”

De stand up-comedian liet recent ook z’n bloed onderzoeken, en de resultaten daarvan waren naar eigen zeggen niet goed. “Ik heb te veel stresshormonen, waardoor ik de bloedwaarden van een 80-jarige heb”, zegt Kamal.

“Bovendien ben ik opnieuw tien kilo verdikt. Dat is veel, maar doenbaar. Alleen slaap ik weinig en zijn mijn ruggenwervels afgeplat omdat ik ooit 220 kilo woog.”

“Volgens mijn dokters pleeg ik roofbouw op mijn lichaam. Ze hebben me geadviseerd om met pensioen te gaan zodat ik voor mezelf kan zorgen. Alleen doe ik mijn werk nog te graag”, klinkt het.

Toch bevordert zijn job geen gezonde levensstijl. “Als ik aan het toeren ben, zit ik bijna elke dag op restaurant garnaalkroketten te eten”, erkent Kamal. “Ja, zo vliegen de kilo’s erbij en zit ik weer slechter in mijn vel.

Dan weegt het schuldgevoel tegenover mijn kinderen nog zwaarder. Tijdens het spelen moet ik dan echt mijn rugpijn verbijten, want ik wil geen oude knar zijn.”

“Daarom vraag ik me vaak af: moet ik nog zoveel werken? Misschien moet ik stoppen met tv of een sabbatjaar inlassen. Ik moet gewoon meer aan mezelf beginnen te denken”, klinkt het.

“Want ik zou het welspijtig vinden als mijn kinderen geen papa meer hebben omdat hij altijd bezig was met de problemen van anderen op te lossen”, besluit Kamal Kharmach.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Vicky Versavel (Brenda) blikt terug op Familie

Vicky Versavel
Showbizzsite 2020

Vijftien jaar nadat ze gedwongen afscheid nam van ‘Familie’ kijkt Vicky Versavel met warmte en wat heimwee terug op haar tijd als Brenda Vermeir in de VTM-soap.

Het was destijds nochtans niet Vicky’s eerste ambitie om actrice te worden. Na haar studies drama stuurde ze productiehuizen een sollicitatiebrief in de hoop presentatrice te worden, zo vertelt ze aan het weekblad Primo.

“Dat wilde ik echt doen”, zegt Vicky. “Op een dag kreeg ik echter de kans een hotelreceptioniste te vertolken in ‘Familie’. Dat was maar één scène, maar achteraf bleek het de ultieme screentest te zijn”, herinnert ze zich.

“Nadien kreeg ik te horen dat ze mij wilden voor de rol van Brenda. Het werd één van de mooiste periodes uit mijn leven”, blikt ze terug op die jaren.

“Er werd vaak gelachen op de set, ik leerde veel mensen kennen en bouwde vriendschappen op. We deelden lief en leed en de banden die we hadden, voelden hecht aan”, meent ze.

Het tijdschrift is echter ook benieuwd naar wat Vicky zich bijna drie decennia later nog herinnert over haar eerste draaidag: “Ik keek weinig tv en was al zeker geen soapliefhebber”, steekt ze van wal. “Toen ik op de set aankwam, stelde iedereen zich voor.”

“Ik vroeg Dieter Troubleyn, die toen Henk speelde, welke rol hij speelde en sommigen waren in shock dat ik dat durfde te vragen”, lacht Vicky Versavel. “Gelukkig nam hij het me niet kwalijk.”

“Op de eerste dag had ik een scène met Bieke Ilegems en Veerle Dejonghe, die de personages Babette en Noortje speelden”, vult ze aan.

“Ik voelde best veel stress, maar werd goed opgevangen door de regisseurs en collega's. Er wordt vaak gezegd dat de tv-wereld hard is, maar in die periode bij ‘Familie’ heb ik dat niet zo ervaren. Het voelde als een warm nest waarin ik rustig kon groeien”, besluit de gewezen soapactrice.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Viktor Verhulst geraakt door verhaal van Silvie in Brieven Aan Samson

Viktor Verhulst
Showbizzsite 2020

In de tweede aflevering van Brieven aan Samson doorkruist Viktor Verhulst opnieuw het land op zoek naar de gezichten achter decennia oude brieven. De reis start in Mol, waar Viktor een foto van Hans Wouters probeert te bezorgen aan de rechtmatige eigenaar. Een zoektocht die moeilijker verloopt dan gehoopt.  Ook Kenny De Ketele, ex-wereldkampioen baanwielrennen, blijkt jaren geleden een mop naar zijn favoriete tv-duo te hebben gestuurd. 
 
Viktor gaat in de Westhoek op bezoek bij Silvie Blomme. Als zesjarig meisje schreef haar mama een liefdesbrief voor haar naar Samson en Gert. Het bezoek van de Burgemeester aan haar school staat nog in haar geheugen gegrift, maar haar verhaal 30 jaar later raakt Viktor diep. In slechts drie jaar tijd verloor Silvie haar volledige gezin. Haar broer verongelukte in 2001, gevolgd door het overlijden van beide ouders in 2004. "Plots ga je van een gezin van vier naar: ik ben hier nog helemaal alleen," vertelt Silvie openhartig. 
 
Viktor keert vervolgens terug naar zijn eigen thuisstad voor een wel heel bijzondere brief uit 1992. De envelop bevat een brief in braille, waarvoor Viktor een hulplijn moet inschakelen om de boodschap te ontcijferen. De brief brengt hem naar Ellen Kil. Ze deelt haar ervaring over Samson en Gert ondanks haar visuele beperking. "Mijn gedichtje was het allereerste ooit, dat was een hele eer," vertelt Ellen.
 
Brieven Aan Samson, woensdag 22 april om 21u15 op Play.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Hier was Louis Talpe de afgelopen weken mee bezig

Louis Talpe
Showbizzsite 2020

Het zijn drukke dagen geweest voor Louis Talpe. De voorbije weken heeft hij veel tijd doorgebracht op de set.

Samen met onder andere Geert Van Rampelberg en Matteo Simoni zal hij te zien zijn in de nieuwe reeks ‘Hunters’.

Hij is alvast heel erg enthousiast over de reeks en bedankt op Instagram enkele mensen die dit project hebben mogelijk gemaakt.

De reeks is een samenwerking met de RTBF en gaat over een speciale interventie-eenheid die kampt met terreurdreiging. Het is gebaseerd op het boek ‘Terroristenjager – In het hart van de speciale eenheid’.

Wanneer de reeks op televisie te zien zal zijn, is niet geweten. Maar dat zal vermoedelijk ten vroegste dit najaar zijn.

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Welke zanger heeft vandaag iets te vieren?

Ozark Henry
Showbizzsite 2020

Hiep Hoera voor Piet Godaert, ook wel beter bekend als Ozark Henry.

De zanger is vandaag jarig en wordt 56 jaar vandaag.

Met Ozark Henry kent Piet veel succes in Vlaanderen en heeft hij al enkele succesvolle singles afgeleverd.

Zo ken je hem misschien van ‘This One’s For You’ en de gigantische hit ‘I’m Your Sacrifice’.

Een nummer waarbij zangeres Amaryllis Uitterlinden ook deel uitmaakte van de groep en waarmee ze in 2013 de Radio 2 Zomerhit wonnen.

Gelukkige verjaardag Piet!

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off

Meau sluit jaar af in Antwerpen

Meau
Showbizzsite 2020

De liefde wordt wel eens onderschat, maar de Nederlandse zangeres Meau zeker niet! Na een indrukwekkende show in de Lotto Arena in november 2025 en een aaneensluitende uitverkochte voorjaarsrun langs negentien zalen, keert Meau in het najaar van 2026 terug naar de theaters. Op woensdag 16 december 2026 strijkt de bekroonde singer-songwriter neer in Arenberg in Antwerpen voor een exclusieve en intieme herneming van haar succesvolle tour 'Liefde Onderschat'. 

Meau (Hewitt) heeft op korte tijd een unieke plek veroverd in het muzieklandschap. De Nederlandse zangeres, singer-songwriter en producer staat bekend om haar eerlijke indiepop: gevoelige, dromerige songs die tegelijkertijd catchy en dansbaar zijn. Sinds haar doorbraak met de monsterhit "Dat Heb Jij Gedaan" is het hard gegaan voor de alumna van de Herman Brood Academie. Haar debuutalbum '22' werd bekroond met een Edison en haar samenwerking met Pommelien Thijs voor de hit "Het Midden" kampeerde wekenlang bovenaan de Vlaamse hitlijsten. Meau bewijst dat popmuziek veel diepgang heeft. Met de single "Stukje Van Mij", over de gevaren van online shaming, wist ze zelfs een maatschappelijk debat aan te wakkeren. In het najaar van 2025 stond ze nog in de Lotto Arena, maar nu gaat ze voor een reeks intieme shows. Tijdens de 'Liefde Onderschat' theatertour neemt Meau het publiek mee op een muzikale reis door de complexiteit van liefdesrelaties. Met haar oprechte en eerlijke lyrics toont ze zowel de mooie kanten van de liefde als de twijfels en keerzijden ervan. Geniet van een kwetsbare en pure theaterervaring waarin Meau, samen met haar liveband, haar hart openstelt. Wees erbij op 16 december in Arenberg!
 
Tickets zijn beschikbaar vanaf donderdag 30 april om 10u via livenation.be en arenberg.be en kosten €45,50 - €41,50 (inclusief servicekosten).
 

Don't share to Facebook
Off
Push Message
Off
Subscribe to