.
Lisa del Bo
vrijdag 6 februari 2015

Lisa del Bo had pech bij Radio 2 Eregalerij

Lisa del Bo valt twee keer van trap tijdens de Radio 2 Eregalerij.


Lisa del Bo begon haar carrière bij de VTM Soundmixshow. Daar zong ze ruim 20 jaar geleden What's A Woman van Vaya Con Dios. Radio 2 nodigde Lisa uit om het liedje tijdens de Radio 2 Eregalerij te komen zingen. Lisa was in de wolken want dat liedje zingt ze nog steeds bij haar optredens. Lisa werd aangekondigd, de band van Miguel Wiels begon het nummer te spelen en Lisa maakte haar entree in een lang blauw kleedje. En dan komen die trappen... Lisa neemt de eerste trede en mistrapt zich al snel. Nog sneller dan wij dit hier kunnen uittikken, zit Lisa del Bo met een glimlach op haar gezicht en met haar achterwerk op de tweede trede van de trap. Ok, niets gebeurd, herpakken maar. De band van Miguel Wiels doet alsof er niets is gebeurd en maakt de intro van What's A Woman een beetje langer. Wat kan er Lisa nog gebeuren? Niets... of toch? Enkele treden lager heeft Lisa haar kleed vast, kwestie van de trap goed te kunnen zien. Je voelt 'm al komen? Jawel, Lisa valt nog een keer en weer met haar achterwerk op de trap. Lisa blijft professioneel, staat recht en wandelt naar de microfoon om What's A Woman te zingen.

Geen derde keer dacht Lisa en de zwierde haar schoenen met hoge hakken uit en smeet ze uit het zicht.



Het voorval was ergens wel grappig maar we vrezen dat het achterwerk van Lisa vandaag een beetje blauw zal zien. Al bij al mag Lisa blij zijn met de manier waarop ze neergekomen is. Met wat pech was ze de volledige trap afgedonderd en had ze nog wat kneuzingen opgelopen. Lieve Lisa, we hebben de hele rit van Oostende naar Westerlo aan je gedacht en we denken nog aan je. Gelukkig is alles goed afgelopen. Laat de mensen maar lachen maar jij deed het toch maar en dat nemen ze je absoluut niet meer af. En dat blauwe kleed? Dat moet je misschien niet meer dragen als er trappen bij te pas komen.

Bio van Lisa del Bo

Meer Over:

Lisa del Bo

Bio van Vaya Con Dios en Miguel Wiels